Monday, March 5, 2012

akhirnya selepas berhempas pulas aku jumpe gak final pada 20, 24 dan 28/03/2012...be prepare for next battle!...semester 6 sedang menunggu aku...keje yang semakin bertambah...buat baju termasuk design, order orang, update blog selubungkarat yang gambonye dah ilang entah ke mane...band termasuk compose lagu baru, buat gigs..training vocal...dengo lagu buat rujukan...tarik tali termasuk training isnin hingge khamis, sparing, tournament, meeting....silat gua yang dah lame gua tak training..kesian silat gua ni....hubungan gua ngan family lagi...kerja gua kat library lagi...hahah...hidup gua penuh dengan ke 'extreme' man...gua suke dan kekadang gua penat...Allah saja yang tahu keadaaan gua skang ni...ya Allah!...berikan aku kekuatan dalam mengharungi liku-liku hidup ni...

No comments:

Post a Comment